طرز تهیه چیز کیک

چیز کیک امروزه جزو دسرهای پر طرفدار گردیده که به دلیل طعم و مزه جدید ان در شیرینی فروشی ها و یا دسر سراها جزو دسر های پر فروش می باشد.

 

مواد لازم برای تهیه چیز کیک:

سفیده تخم مرغ : دو عدد

شکر: یک چهارم پیمانه معادل بیست و پنج گرم

پودر قند: سه قاشق غذاخوری

ژلاتین: سه و نیم قاشق غذاخوری

شیر: نصف لیوان

خامه:سیصد و پنجاه گرم

شکلات :صد گرم

آب: یک لیوان آب سرد

طرز تهیه موس شکلاتی:

شیر را روی حرارت می گذاریم تا داغ شود شکر را با ان ترکیب می کنیم تا کامل در شیر حل شود حال شکلات خرد شده را اضافه می کنیم تا با مواد ترکیب و حل شود. ژلاتین را با یک چهارم آب ترکیب میکنیم و ان را به مواد اضافه می کنیم.سفیده تخم مرغ را کاملا هم زده و با خامه ترکیب مجداا هم می زنیم و ان را به مایع شیری اضافه می کنیم شپس مواد را در یک قالب کوچک ریخته و می گذاریم تا کاملا بسته شود.

 

حال نوبت به تهیه مایع پنیری موجود در چیز کیک می شود. سه قاشق غذاخوری با 300 گرم خامه مخلوط می کنیم سپس پنیر خامه ای کاله را اضافه و هم میزنیم. شکلات داغ را به مایع پنیری اضافه و دو قاشق سوپ خوری ژلاتین با نصف لیوان آب ترکیب و با مواد قبلی به هم میزنیم.

 

حال کیک شکلاتی را که طبق دستوری که در همین سایت قرار داده شده درست کرده و از وسط نصف کنید موس قبلا اماده شده را وسط کیک ریخته و مایه پنیری اماده شده را روی موس ریخته سپس کیک را داخل یخچال گذاشته و بعد از سه چهار ساعت اماده سرو کردن است..

7 / 10
از 1 کاربر

ارسال نظر

مریم : در مورد رسمی چیز کیک
0 0
چطور مایه بسته شده را وسط کیک میریزید ،
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام و وقت بخیر به دلیل اینکه رسپی موارد اموزشی رسپی های ارزشمند قنادی و اساتید بزرگوار هستند آموزشگاه نمی تواند به طور کامل معیار و طرز تهیه را توضیح بدهد صرفا در جهت اشاره مقاله هایی نوشته می شود. معیار های کامل طبق آموزشی که که موسسه میبینید گفته می شود
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :