021-91002010
021-91002010

دوره تخصصی باقلوای استانبولی

10 / 10
از 4 کاربر

دوره تخصصی باقلوای استانبولی توسط آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان با کیفیت بسیار بالا برگزار می شود. این مجموعه کلاس های آموزش باقلوا را با بهترین اساتید برگزار می نماید. دوره تخصصی باقلوای استانبولی یکی از دوره های شیرینی پزی است که بسیار لذت بخش است. باقلوای استانبولی را به نام باقلوای ترکی هم می شناسند. این شیرینی ها از خوش طعم ترین شیرینی ها است که مورد علاقه ی افراد زیادی است. امروزه بسیاری از قنادان ، در جستجوی یادگیری این حرفه هستند زیرا تقاضا برای این شیرینی ها افزایش پیدا کرده است. در پخت باقلوا ، نکات مهمی وجود دارد و شما با یادگیری طرز تهیه ی باقلوا استانبولی نیاز به آموزش دارید. در دوره تخصصی باقلوای استانبولی ، شما با فوت و فن های پخت باقلوا آشنا شده و به آن مسلط خواهید شد و می توانید به راحتی این شیرینی ها پر طرفدار را درست کنید. برای آموزش باقلوا ترکی نکات مرتبط با پخت باقلوا استانبولی ارائه می گردد که شامل خمیرگیری باقلوا، شربت باقلوا، طرز پخت و... می باشد. حضور در کلاس های برگزاری توسط آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان ، می توانید انواع نان و شیرینی ها را به خوبی بیاموزید.

دوره تخصصی باقلوای استانبولی

بهترین دوره تخصصی باقلوای استانبولی

بهترین دوره تخصصی باقلوای استانبولی توسط آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان ارائه می گردد. در این آموزشگاه شیرینی پزی ، آموزش ها توسط اساتید مجرب به صورت صفر تا صد برگزار می شود بنابراین برای یادگیری این آموزش ها نیاز به پیش زمینه ندارید و افراد مبتدی هم می توانند با شرکت در دوره های دوره تخصصی باقلوای استانبولی ، آموزش ها را دریافت کنند. بهترین دوره تخصصی باقلوای استانبولی یا باقلوای ترکی در اموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان با ارائه ی اموزش های جامع و کامل برگزار شده و در پایان دوره ، هنرجویان می توانند این شیرینی ها را به صورت آسان درست نمایند.

همراهان گرامی ودوستان عزیز به اطلاع می رساند کلاس تخصصی باقلوا استانبولی در تمام ایام سال در حال اجرا می باشد.

این دوره تخصصی کاربردی شامل آموزش باقلوا استانبولی از صفر تا صد است. آموزش ساخت و تهیه خمیر باقلوا استانبولی به روشی عالی و کم هزینه بدون نیاز به دستگاه و یا وسیله خاص، آموزش پهن کردن و لا رفتن خمیر،آموزش پیچیدن خمیر،آموزش مدل های متقاوت باقلوای استانبولی،کار با مغریجات مختلف، و سایر نکات مربوط به پخت و تهیه باقلوا استانبولی را در برمیگیرد.

به جرات نی توان گفت این کلاس جزو معدود کلاسهایی در زمینه اموزشی باقلوا در ایران است که به صورت پایه ای و با آموزش نکات اصلی به پخت باقلوا پرداخته و تمام نکات از صفر تا صد به صورت ورکشاپ و عملی توسط خود هنرجویان انجام می گردد.مواد و مصالح با آموزشگاه است و هنرجویان در نهایت شیرینی ها را با خود میبرند.

اگر قصد ایچاد یک واحد تولیدی باوا درر ایران یا حتی خارج کشور هستید در شرکت در این دوره کاربردی با آموزش بینظیر استاد ساعد عبداللهی شک نکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره 91002010 داخلی 103 و یا شماره موبایل 09303882500 تماس بگیرید.

همچنین میتوانید تمام نمونه کارهای مرتبط با این کلاس رو در پیج اینستاگرام آموزشگاه به ادرس pertikan_co ببینید.

فرم پیش ثبت نام در دوره ها و کلاس های شیرینی پزی 

فرم ثبت نام در کلاس های شیرینی پزی و قنادی

ارسال نظر و نظرات ثبت شده