021-91002010
021-91002010

دوره تخصصی کیک نامزدی و عروسی

10 / 10
از 5 کاربر

دوره آموزش تخصصی و بسیار حرفه ای کیک های نامزدی،کیک های عروسی و کیک های چند طبقه ای

این دوره اموزشی دوره ای جداگانه از دوره کیک سازی یخچالی است.  در این دوره  پخت کیک تخته ای و اسفنجی مناسب با کیک نامزدی و کیک های عروسی و کیک های چند طبقه ای با رسپی فوق العاده خوب و عالی در حجم صنعتی آموزش داده می شود. اموزش با دستگاه های صنعتی است و هنرجو نحوه کار با فر صنعتی،میکسر صنعتی و سایر ادوات موجود در کارگاه های قنادی را به طور کامل آموزش دیده و خود، همزمان با استاد کار عملی کیک سازی را انجام می دهد.

پایه سازی و طبقه بندی کیک ها، استراکچر بندی مناسب،تراز کردن کیک،خامه کشی اصولی و حرفه ای و سایر موارد ریز و درشت کیک نامزدی آموزش داده می شود. آموزش تززین و دکوراتیو کیک های نامزدی چه با خامه و چه با فوندانت،آموزش طراحی و خطاطی روی کیک،آموزش گل های شکری،آموزش حرفه ای فوندانت کاری روی کیک،آموزش نقاشی و رسم شکل روی کیک با دست بدون استفاده از دستگاه،آموزش سس براق و مخملی روی کیک برای جلا و زیبایی بیشتر و تمامی دکور های به روزی که در کیک های چند طبقه ای وجود دارد.

فرم پیش ثبت نام در دوره ها و کلاس های شیرینی پزی 

فرم ثبت نام در کلاس های شیرینی پزی و قنادی

در آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان ، کلاس و دوره کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه برگزار می گردد. هنرجویان با شرکت در  کلاس آموزشی کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه مسلط به پخت انواع کیک خواهند بود و می توانند متناسب با مراسم و سلیقه ی افراد، کیک های مناسبتی را درست کنند. کیک هایی که برای مجالس درست می شوند نیاز است که به صورت با کیفیت باشند و قنادان با استفاده از تکنیک های لازم این کیک ها را درست می کنند. بهترین دوره کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه در آموزشگاه قنادی با مدرک معتبر کیک پزی در آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان ارائه می گردد و این مجموعه توانسته به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های شیرینی پزی با بهترین دوره تخصصی کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه شناخته شود.

برگزاری کلاس و دوره کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه

هنرجویان در کلاس آموزشی کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه باید مهارت های پخت و سرو انواع کیک تولد باید به شکل کاملا اصولی بیاموزند. هدف ما در آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان ارائه ی آموزش ها به صورت اصولی است تا افرادی که در حوزۀ شیرینی پزی می خواهند فعالیت کنند با شرکت در دوره های تخصصی کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه توسط این مجموعه بتوانند به حدی از مهارت و تبحر برسند که به آسانی ، بهترین انواع کیک ها را درست کنند. در این آموزش ها ، کیک ها در انواع خارجی و ایرانی آموزش داده می شود. بهترین دوره کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه در آموزشگاه قنادی با مدرک معتبر کیک پزی به هنرجویان این امکان را فراهم می کند تا بتوانند هر آنچه که برای درست کردن کیک ها لازم است را آموزش ببینند زیرا برگزاری کلاس و دوره کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه تحت نظر اساتید مجرب انجام می شود. دوره تخصصی کیک نامزدی و عروسی و چند طبقه توسط آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان با در نظر گرفتن روش های جدید شیرینی پزی ارائه می گردد.  

موارد اموزشی دوره و کلاس آموزشی کیک عروسی و نامزدی شامل:

  • تراز کردن و برش اصولی کیک اسفنجی
  • آموزش اصولی زیر ساز
  • آموزش گاناش کشی
  • آموزش شکلات کاری
  • آموزش صفر تا صد خمیر فوندانت
  • آموزش کاور کیک با فوندانت
  • آموزش استراکچر و پایه بندی کیک های چند طیقه
  • آموزش تکنیک برش و تراز کردن کیک های زاویه دار مثل کروی مربع مستطیل
  • آموزش تکنیک ضدجاذبه
  • و سایر نکات مربوط به کیک های چند طبقه
ارسال نظر و نظرات ثبت شده